離教者之家

陳振聰中學時已返教會 林以諾:佢寬容咗

抽刀斷水 2012/8/19 21:16
捲入已故華懋主席龔如心千億偽造遺囑案的商人陳振聰(圖),近半年鮮有露面,並重返教會出席崇拜聚會。主持崇拜的林以諾牧師透露,陳振聰早於中學時已返教會,又形容他在過去半年「個人變得寬容咗、開心咗」,並將陪同他一同出席4月的高院聆訊。

林以諾牧師昨向本報透露,陳振聰最初透過中間人拉攏要求見面,其後得知陳在中學時已有返教會習慣,「只是畢業後冇返,咁不如再傾吓信仰喇」。不過,他得知對方官司纏身後,已與陳振聰訂立原則,對涉及案件細節隻字不提,「上庭好煩嗰啲又可以講嘅」。對於風水師出身的陳振聰再接觸基督教,林以諾稱無任歡迎,「風調雨順叫你搵耶穌都say no啦,有壓力、有阻礙、有需要嚟搵我,我度門一定開畀佢」。
至於陳振聰參加崇拜聚會近半年,林以諾形容陳振聰已較初時變得「寬容咗、開心咗」,又指他一直表現低調,「著得好普通,有時仲自己揸私家車嚟,通常都係坐埋一二邊」,而同場逾300名參加者,亦未有因他捲入官司而變得疏遠,「大家都好接受佢」。

任品格證人需再作考慮
陳振聰將於明年4月出席高院聆訊,林以諾表明會以牧師身份陪同他出庭,「我會去聽審支持吓佢」,但未決定會否擔任陳振聰的品格證人,「我其實都係識咗佢大半年,到時要再考慮」。

http://www.am730.com.hk/article.php?article=117349&d=1822
抽刀斷水 2012/8/19 21:17
三屋版友Mike1994一針見血的分析:

策略正確。

論靈性,中國人講報應,耶穌教講救恩。若得報應,神棍聰將來會如何?心知肚明。若望救恩,還可博一博。

論現實效益,單是一打打的求情信,賺突。
ali 2012/8/20 13:22
quote:但未決定會否擔任陳振聰的品格證人,「我其實都係識咗佢大半年,到時要再考慮」。
>>>睇嚟度門都只系有條件地開姐!心知互相利用啦!

返回首頁 | 登錄 | 註冊