離教者之家

音樂: 永遠支持的Metallica

抽刀斷水 2007/2/25 01:04
可能各位不知道,我是一位重金屬音樂的愛好者。以前一遇到不開心的時候,重金屬都陪伴著我。

這首歌就是我忽然想起的一首,好能反映我目前的心情。

Metallica - The Unforgiven

http://www.lyricsdomain.com/13/metallica/the_unforgiven.html

數年前在遊歷外國,偶而也會從一些年青人的headphone中聽到他們在聽Metallica的舊歌,當時真的令我很感動哩。 歷久不衰,果然是一代傳奇。
Paul 2007/3/4 23:00
我鍾意Enter Sandman...   不過由於意識比較差, 所以都幾小聽...  

仲有佢返唱Thin Lizzy 的Whiskey in the Jar我都幾喜歡!
抽刀斷水 2007/3/5 01:56
原帖由 Paul 於 2007-3-4 23:00 發表
我鍾意Enter Sandman...   不過由於意識比較差, 所以都幾小聽...  

仲有佢返唱Thin Lizzy 的Whiskey in the Jar我都幾喜歡!

意識差,係咪因為佢地反基呀?

最最最愛,都是 Master of Puppets,佢變奏很多,聽來很「入心」。
Paul 2007/3/5 09:09
<<Master of Puppet>>都係佢地既經典之作~

其實話佢地意識唔好, 係我睇佢地(其實普遍Metal => Death Metal Band), 歌詞意識都比較負面~

就<<Master of Puppet>>, 裡面有句 "I’m your source of self-destructionVeins that pump with fear...  Leading on your deaths´ construction"

就算無宗教信仰, 都可能頂唔順d負面意識~

同埋佢裡面講個"Master"係邊鬼個, 真係心裡有數~
抽刀斷水 2007/3/5 12:04
我就對 Master 心裡無數架,唔同時候都覺得佢係指唔同既野。

我估你就梗係覺得 Master 係魔鬼啦。

wiki 有人寫左,得閒參考一下:
http://en.wikipedia.org/wiki/Master_Of_Puppets_(song)

仲有,Metallica 類型係 thrash metal,death metal 就無咁輕快、沉重得多了。
潔瑩 2009/4/23 10:14
憤世嫉族的輕狂少年,那份心情,似乎是人的必經階段呢。
擁有青春,就擁有那份心情,懷念那份滿腔悲憤熱血的感覺嗎?

返回首頁 | 登錄 | 註冊