離教者之家

揾笨觀念大踢爆之 打死不離親兄弟

沙文 2016/2/12 06:38
「打斷骨頭連著筋」係習馬會上形容兩岸關係名句。

點解今日要咁講, 而唔係徐蚌會戰(淮海之戰)嘅時候咁講呢?
事實係, 當籠裡雞雙方都無法收服對方就會咁講, 若然有一方打嬴, 另一方不再存在, 咁就鬼同您做兄弟。

好似顛鼠教同新教咁, 歷史上, 教會內的籠裡雞遠遠不止新教, Apollinarism, Arianism,Montanist,Marcionite.........都係, 但係點解顛鼠教只對新教咁客氣?只不過係因為以前佢打極都唔嬴,一直拖到遊戲規則變咗, 唔可以再靠燒豬政策, 咁咪變咗兄弟咯。以上提及的各宗派已無威脅, 梗係睬佢都儍啦。

所以真相其實係打唔死先會係親兄弟, 打死咗係乜嘢? 舉兩個例, 宗教界就問Jan Hus同George Blaurock, 我地世俗人可以問李元吉同李建成兩位先生。教會烤咗燒猪再講一聲「sorry囉」, 而李建成宗籍恢復,追封息隐王。都算不枉一世人兩兄弟
抽刀斷水 2016/2/12 12:52
你列舉的那些所謂兄弟,只是因某種共同利益而扮回來而已,目標大都在吞併對方和避免被吞併,與真正由始至終、不計利益的好兄弟,實在不可相提並論。
沙文 2016/2/16 09:13
回覆 2# 抽刀斷水

http://www.chinapress.com.my/201 ... %E6%9C%83%E9%9D%A2/

同樣係兄弟, 佢同東正教好似冇乜牙齒印, 大概係因為地盤唔同冇乜利益衝突, 主後1054年嘅anathema都係得把死人口多, 唔敢武裝衝突

新教就擺明車馬喺天主教地盤揾食, 所以零舍抵死
抽刀斷水 2016/2/16 14:19
新教就擺明車馬喺天主教地盤揾食, 所以零舍抵死
沙文 發表於 2016/2/16 09:13



    應用現今術語,此之為「分離主義」是也。

返回首頁 | 登錄 | 註冊