離教者之家

駛乜隊多一嘢?

1 [2] >
沙文 2016/3/18 14:10
所謂復活節又來臨, 照經文記述亦不難發現其中頗有警轟:

19:31        猶太人因這日是預備日、又因那安息日是個大日、就求彼拉多叫人打斷他們的腿、把他們拿去、免得屍首當安息日留在十字架上。
19:32        於是兵丁來、把頭一個人的腿、並與耶穌同釘第二個人的腿、都打斷了。
19:33        只是來到耶穌那裡、見他已經死了、就不打斷他的腿。
19:34        惟有一個兵拿槍扎他的肋旁、隨即有血和水流出來。


既然"見他已經死了", 又駛乜"拿槍扎他的肋旁"咁多此一舉?
拿槍扎他的肋旁之惟一理由只會係懷疑佢未死, 補一補飛, 作用同清理敵軍死屍程序一樣, 唔知您死咗未, 所以係唔係都補一刀以防您詐死

to be continued....
沙文 2016/3/20 02:27
釘10字的高度由2.4M - 4.6M 不等, 探測犯人脈博必須担梯
https://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_of_Jesus%27_crucifixion

所以, 羅馬兵若真係"見他已經死了", 一定要要擒高擒低,相當麻煩, 但若少了這程序, 經文中"見他已經死了"此句就完全不可靠。


"把頭一個人的腿、並與耶穌同釘第二個人的腿、都打斷了。"可以係因為見到佢地談笑風生, 但見到阿穌冇声出, 係咪即是表示瓜咗呢?若果係嘅, 医院certify death就唔駛医生啦,求其望一眼咪得咯。

到此, 我們又要研究下, 何解羅馬佬要打斷兩條友4隻腳呢?
to be continued....
抽刀斷水 2016/3/20 12:47
阿穌當時左右兩手被釘,照理是可以清楚看到胸腹的呼吸情況。如果斷了氣,胸腹的起伏就會停止,這就有理由相信他已掛了,應該不用去檢查脈搏的。
沙文 2016/3/20 13:23
回覆 3# 抽刀斷水

做CPR 檢查victim呼吸有三個步驟, 目測胸口起伏只係其中一個程序, 掛臘鴨掛得咁高, 若呼吸微弱又撞著視力並非20/20羅馬佬, 就未必睇得真。除咗睇仲要听,臘鴨掛得咁高, 唔担梯點听到呢?
Check breathing
而且, 冇呼吸doesn't mean 冇脈博:

請參考CIRCULATION
http://www.doctorslounge.com/cardiology/procedures/cpr.htm
beebeechan 2016/3/20 21:27
呢個士兵, 就係因為對耶穌『懟多一野』,
因此便歸皈了, 後來還成為教會中的聖人。

『懟多一野』, 呢一野又甚麼特別呢?
沙文 2016/3/20 22:30
佢所謂歸皈, 其實係被收買, 做一場show放走阿穌。

首先, 釘十字架之死因係respiratory failure, 呼吸衰竭:
http://channel.nationalgeographi ... xion-kill-a-person/

點解"打斷他們的腿、把他們拿去、免得屍首當安息日留在十字架上"? 係因為個犯自己的體重拉緊双手, 以致呼吸困難, 但由於双腳釘在木柱上, 用腳力撑高身体, 就可以吸一啖氣, 斷腳後不能咁做, 故而缺氧, 終至瓜老襯, 由經文可知打斷腳係令十字架人犯死亡而快快收工嘅保證。

咁, 既然條羅馬佬不能肯定阿穌是否真係已去報到,點解對阿穌就特別對待, 唔打斷腳而插一下肋旁呢?
打斷腳係肯定致命, 插肋旁則未必。因為人有兩個肺, 一個肺傷咗仍可支持一段時間, 而且肋旁並無大血管, 這個部位受傷不會即時致命, 受過軍訓之羅馬兵對此應該好清楚。例如, 日本仔切腹, 都有人幫佢斬頭, 可見即使成個肚劏開都唔会即死。

對羅馬佬來說,反正都要打斷腳, 咁三個都一律打腳較為順手, 兩个打腳一個插槍反而多咗工夫而且插槍並不保證死得快, 佢咁做嘅原因, 係因為特登做show, 放生阿穌。插槍可深可淺, 在場人士只見插而不知深淺, 較易過骨。
to be continued....
beebeechan 2016/3/20 22:43
佢所謂歸皈, 其實係被收買, 做一場show放走阿穌。


沙文 發表於 2016/3/20 22:30


你的屎坑橋真係唔掂,
等我醒你幾招:


依家拍戲都會用替身,
十字架上要犧牲色相, 全祼演出,露鳥露毛,  可能亞穌搵個替身上。

又或者魔術師原來有個孖生兄弟,
一個死了, 另一個出來扮復活。
沙文 2016/3/20 23:05
依家拍戲都會用替身,

beebeechan 發表於 2016/3/20 06:43


依家拍戲駛q用替身, 梗係用CGI。
果陣易容術唔多掂, 唯有親力親為。
-------------------------------------------------
以插一槍來說, 肋旁亦非一個合理的選擇。人体有比肋旁位置低的要害, 例如, 插大脾arteria femoralis可造成大出血, 又死得快過肋旁, 冇理由唔插大脾插肋旁。

所以我可以豪氣地講"為朋友兩肋插刀" 因為冇咁快死, 有得救。
"為朋友大脾插刀", 止唔到血就麻煩了!
沙文 2016/3/24 16:18
羅馬佬最中意希臘武俠小說, 所以這位羅馬兵大哥一定聽過Achilles嘅事跡。Achilles個阿媽同方世玉個媽咪苗翠花一樣, 自幼要個仔練成金鐘罩鐵布衫,將Achilles浸入冥河, 但係因為捉住BB仔腳踭倒頭中浸落去, 河水浸唔到腳踭, 因此, 腳踭就成了他的死穴。在木馬屠城戰時被Paris射中腳踭而死。

腳踭上有脛後動脈Posterior tibial artery, 比股動脈位置更低。劍係羅馬兵標準配備, 兵大哥只須一律掹劍斬斷腳踭, 就會流血不止, 只要失血30%就已冇得救, 而且兼有打斷腳的好處, 一石2鳥, 比打斷腳用力小, 又比刺肋慳工夫, 點解兵大哥專登要吃力不討好用矛插肋呢?其中必有警轟
沙文 2016/3/24 21:08
台下觀眾都係阿穌fans, 插這一槍時, 佢地一定婆婆媽媽掩面或擰轉面唔忍心睇, 所以這一槍插入幾深幾淺, 根本就冇人睇得真, 而用劍斬斷腳就冇得偷雞, 所謂「復活」嘅把戲就在此.
beebeechan 2016/3/25 06:20
即係咁, 燒羊肶都要懟支野, 睇下熟透未


當年彼拉多焗巴思高羔羊, 都要懟一懟, 睇下上得碟未
沙文 2016/3/25 11:52
約 19:34        惟有一個兵拿槍扎他的肋旁、隨即有血和水流出來。

點解肋旁有血水流出? 如前的pathological analysis, 釘十架会引起呼吸衰竭, 佢嘅症狀就係肺積水 Pleural Effusion.

而治療肺積水其中一个辦法, 就係督個窿抽水出來 thoracentesis



所以, 這一槍其實並唔係攞命, 而係急救!

據經文老吹, 當時羅馬部隊已有gay督教勢力滲透, 例如Luk 7:2百夫長, 就係阿穌嘅同黨, 所以, 這個兵大哥根本亦是同黨, 借一槍之功, 爭取到一些時間, 以便尼歌潔曼....ooops, sorry 係尼歌底母同約瑟議員施行急救.
抽刀斷水 2016/3/25 13:59
回覆 12# 沙文


    真相終於水落石出!
沙文 2016/3/25 23:05
回覆 13# 抽刀斷水

我一話"抽水出來", 您就真係出來, 只有同黨先会咁合作。

彼拉多對於部隊的morale, 顯然監察得並不理想, 佢唔知道軍隊早已被gay督徒滲透, 話畀佢听阿穌釘咗嗰個百夫長:

Mak 15:44 彼拉多詫異耶穌已經死了.便叫百夫長來、問他耶穌死了久不久。

其實先前同阿穌串謀遙距發功專医奇難雜症, 係同一個人:
8:5耶穌進了迦百農、有一個百夫長進前來、求他說、
8:6主阿、我的僕人害癱瘓病、躺在家裡、甚是疼苦。


百夫長總算都係中級軍官, 為了情婦去求阿穌也還算合情合理, 但為咗個僕人.....?

大家得閒無事打開報紙睇下, 虐待印傭嘅新聞就成日有:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/ ... 0728_00822_001.html

幾時聽過有人會揾氣功師傅話: 上師上師求您做下好心遙距發功医好我個Erwiana啦......

有就真係轟動國際。百夫長為咗僕人去求阿穌, 畀人笑都笑到面黄啦, 呢尐亦係等於抽水對我一樣, 只有同黨先会咁做.
沙文 2016/3/26 19:12
有時睇尐老土戲, 常有咁嘅情景: 條友就黎死, 但係叫晒家人喺側邊,講遺言講半粒鐘, 到交代完最後一句, 就啱啱好斷氣, 夾都冇咁準。

復活節嘅編劇, 亦都係用呢條公式:http://www.cfcchayward.org/TradC ... 14/seeds14_007.html

據研究, 釘架死因係長時間呼吸困難, 但係阿穌居然咁多嘢講, 尤其七言之中, 超過一半, 有4言係同佢老豆講, 根本默禱都得, 唔駛讀出聲。佢特登讀出來而且好似喊街乞兒咁叫得好大声, 明顯是為了表演性質。

一個呼吸困難嘅victim點会咁好中氣呢?唔止佢, 側邊兩位配角亦都談笑風生, 猛咁話阿穌點好人, 我地又點抵死.....

其實, 呼吸衰竭的病人臨死一定休克, 點会高談濶論? 佢地三儍可以傾得咁過癮, 必定係羅馬兵同黨在釘架時做咗手腳, 等佢地冇咁辛苦,收工時則打斷兩儍四隻腳令之快尐死, 插大傻肋旁一槍, 放水救之。
沙文 2016/4/7 05:19
阿穌當時左右兩手被釘,照理是可以清楚看到胸腹的呼吸情況。如果斷了氣,胸腹的起伏就會停止,這就有理由相 ...
抽刀斷水 發表於 2016/3/19 20:47

確認死亡多項程序 驗呼吸心跳脈搏瞳孔

【明報專訊】香港急症科醫學院院長何曉輝醫生指出,醫生確認病人死亡之前有多個程序,包括必須確認病人昏迷,沒有呼吸,心跳停止,心臟監察器亦呈現直線顯示病人沒有心跳,若病人沒有使用心臟監察器,或有時心臟監察器的電線會鬆脫,醫生需要察看儀器有沒有問題,同時會手觸病人頸部動脈及手腕脈搏,確認脈搏停止跳動,瞳孔放大,對光沒有反應,才會在排板上確認病人死亡及簽命作實,交由護士處理遺體。
他稱,若公立醫院護士未等醫生簽字確認病人死亡,便擅自處理「遺體」,直呼是「違法行為」。
醫生﹕法例沒授權護士確認死亡
他說,法例上沒有授權護士可取代醫生位置確認病人死亡,即使主診醫生當時很忙,要等上一個鐘才能到病房確認病人死亡,護士也不能越權自行急着替遺體「打包」,最低限度也要有名初級醫生去確認病人死亡,他認為此事難以理解。他又指,醫生簽死亡文件前須排除20條關於死因研究庭的問題,確定沒有其他致死理由。
衛生服務界立法會議員李國麟指事件不可接受,沙田醫院須交代清楚,「無論病人需不需要搶救,都必須要有一個合資格的醫生在場,最後證實病人certify(證實死亡)。證實之後,一連串的行動才會展開,醫生要簽署文件說明病人真的過世了,才會安排家屬瞻仰遺容,再打包送去殮房」。
有服務老人及內科病房的資深前線人員表示,每間醫院的處理程序不一,但在病人未獲醫生證實死亡下送往殮房的做法不常發生,「就算醫生真係唔得閒嚟certify,我哋等到(遺體)凍晒、硬晒都等囉,一定要醫生寫隻字」。
http://news.mingpao.com/pns/dail ... 00001/1459965191477
抽刀斷水 2016/4/7 16:36
嘩咁搞法,每個犯釘十字架都要有醫生陪同等死?
沙文 2016/4/14 09:13
咁又未必, 人地釘架釘好多日就有保證, 條屍係要掛到引烏鴉、禿鷹之類啄食嘅,咁就可確認釘蓋

但係阿穌釘幾粒鐘就話埋單, 羅馬佬又唔肯打斷腳, 就擺明揾笨。除非係信徒, 否則羅馬佬冇理由会配合經上記著說"一根骨頭都唔打斷"咁合作, 特事特辦, 風光大葬。

除此之外, 根据法医學, 人釘蓋時由於蘿抽肌肉不受控制, 係会賴屎賴尿嘅:
http://www.medicaldaily.com/what ... es-dead-body-314404

經文都冇描述阿穌賴過一督屎一滴尿, 就求其話佢釘咗, ‧咁就全無醫學基礎
抽刀斷水 2016/4/14 13:33
一般認為釘架有六粒鐘:

按馬可福音記載耶穌釘十字架上,是「巳初的時候」(約早上九時)(可15:25)。而祂的死是「申初(約下午三時)」(可15: 34)耶穌釘在十字架上約六個小時就死。


六粒鐘期間,無痾屎痾尿都係可以既,死時無記載賴屎尿,可能唔想咁核突姐。

不過,連牧師都話:「對耶穌來說,祂死之前已經受了極大的痛苦,祂早一點棄絕也有可能。」暗示其實六粒鐘就死,照常理來說確係早左尐。

https://www.facebook.com/permali ... ;id=116691521851386
沙文 2016/4/15 11:53
經書從來都冇介意屎尿屁, 唔怕核突嘅
王下18:27 拉伯沙基說、我主差遣我來、豈是單對你和你的主說這些話麼.不也是對這些坐在城上、要與你們一同喫自己糞、喝自己尿的人說麼。

衪死前並無受痛苦, 羅馬佬戲弄佢, 戲弄並冇physical damage, 至於鞭佢亦屬皮外傷,由於係同黨,亦会就住黎鞭。有些中意玩S&M朋友仲會特登叫人鞭自己添。

佢本應揹起十架,但係一詐下嬌就特事特辦,有人代為攞行李:
27:31 戲弄完了、就給他脫了袍子、仍穿上他自己的衣服、帶他出去、要釘十字架。
27:32 他們出來的時候、遇見一個古利奈人、名叫西門、就勉強他同去、好背著耶穌的十字架。

所以其實比起其它囚犯,阿穌可謂相當舒服,舒服到一路行一路長篇大論演講
23:28 耶穌轉身對他們說、耶路撒冷的女子、不要為我哭、當為自己和自己的兒女哭。
23:29 因為日子要到、人必說、不生育的、和未曾懷胎的、未曾乳養嬰孩的、有福了。
23:30 那時、人要向大山說、倒在我們身上.向小山說、遮蓋我們。
23:31 這些事既行在有汁水的樹上、那枯乾的樹、將來怎麼樣呢。


咁好中氣, 點会"早一點棄絕也有可能"?
lexian 2016/4/15 12:48
屎尿屁是谁作出来的?
1 [2] >

返回首頁 | 登錄 | 註冊