離教者之家

耶穌神跡破解

旁觀者 2018/8/11 19:11
本帖最後由 旁觀者 於 2018/8/12 23:55 編輯

妖書裏有多起描寫教主施行「神跡」,識淺短見者便以為天大,黐上去實冇死。呢的所謂「神跡」,我地不妨拆解一下。
一、駕雲
    移鼠爆響口話自己懂「駕雲」。講起來真好笑,你懂「駕雲」,何不直接下凡,為啥要伙同「聖父」、「聖靈」姦淫瑪利亞,將自己變做個BB仔,搞咁多做乜呀?
    再者,移鼠一伙到處流竄,為啥唔「駕雲」?有次,移鼠行路行到攰,坐響井邊索氣,重向個婦女吹牛話自己係「彌賽亞」,為啥咁辛苦唔「駕雲」?
二、水變酒,吃飽五千人
    大家可能都看過空中取物、空手變金魚缸之類嘅魔術。同樣,水變酒,就係呢類粗淺嘅入門魔術。「吃飽五千人」,亦係呢類,不過三、五個人就有可能,五千人?呢類大型非法集會,當政者唔出動軍隊鎮壓就奇。「五千人」就同「駕雲」一樣,都係大隻講。
    下面呢段視頻,就係解構如何「水變酒」。
https://www.bilibili.com/video/av10347741/
三、跛子能走,瞎子看見
    只要肯花幾個錢,做齣大龍鳳,啥「瞎子」、「跛子」都能治好。版友抽刀斷水之前曾貼出過一段台灣有個神婆「治好」個「瞎子」的視頻(見下):
https://exchristian.hk/forum/vie ... &extra=page%3D3
    要破解,只要問問這「瞎子」、「跛子」嘅親朋戚友、左隣右里,就一清二楚。
四、咒死無花果樹,死人復活
    有次,移鼠一班無賴餓到暈,見有棵無花果樹,但未係結果時候,佢唔去變五餅二魚,就遷怒棵樹,將佢咒死:「早晨,他們從那裏經過,看見無花果樹連根都枯乾了。」《馬可》11:20
請注意,棵樹唔係即刻謝咗,而係第二日。一晚時間,將樹根刨斷,再掩上泥土,更大嘅樹都死啦。至於死人復活,又係大隻講。連移鼠話自己會復活,到現在,人呢?
五、豬豬跳崖
    大家喂豬豬吃些曼陀羅、迷幻藥,你要牠跳水就跳水、跳崖就跳崖。
六、水上行走
    早前,有個魔術師響泰晤士運河,倫敦國會前表演「水上行走」,秘密折解如下面視頻:
http://www.acfun.cn/v/ac3505640
    還有個辦法,就同裘千仞一樣,響水下面打木樁。
    「神跡」?唔識嘅就以為佢好醒,信嘅至係豬頭炳。
沙文 2018/8/12 11:25
至於睇症, 就係用Placebo Effect

返回首頁 | 登錄 | 註冊