離教者之家

[電影]高草魅聲

旁觀者 2020/3/15 02:49
本帖最後由 旁觀者 於 2021/2/8 02:38 編輯

In the Tall Grass,又一部盡力鞭撻基督邪教的電影,亦譯作草叢失魂、高草叢中。
    西方撻伐基督邪教的電影越來越多,感覺世界好像反轉了,西方反而成了反基督邪教嘅天下,耶穌佬都係歹角。
    公路邊有片一望無際、高於人頭嘅草場,經過嘅人都會聽到求救的呼喚。一對兄妹和妹妺的情人陷身進去,氹氹轉,出不了來,原來係有個耶穌佬在作怪。
    高草中有塊如西夏王陵般嘅石頭,耶穌佬呃佢哋去摸,話摸咗就會得到救贖,好嘢嚟嘅。耶穌佬嘅老婆警告佢哋唔好制,耶穌佬發起狠來將佢殺死。耶穌佬嘅仔亦篤爆其中秘密,摸咗就出不了去,又話耶穌佬會不停殺戮。
    最後,耶穌佬冇「永遠不見死」,被妹妹嘅情人殺斃。情人唔信邪,去摸個塊邪嘢,結果同塊邪嘢合而為一,長存於草叢中,永遠出不了去。
高草魅聲視頻如下:
https://www.dandanzan.com/dianying/45495.html
旁觀者 2020/3/15 02:58
本帖最後由 旁觀者 於 2020/3/16 22:37 編輯

現實嘅情形就如電影一樣。
    耶穌佬呃班戇鳩,摸下「聖經」、耶穌呢啲邪嘢,就得救。點知落筆就打三更,戇鳩個個月要俾十分一收入耶穌佬吃喝淫樂,更慘的是人人領嘢,個個有精神病,以後匿響「聖經」個本邪書內,永遠也出不了來。
沙文 2020/3/19 09:29
有一些影視作品係唔講到咁明嘅

Westworld season 3 第1集啱啱開波, 劇名Parce Domine, 係天主教歌仔
其實劇中对白很有串雞督教隐喻

返回首頁 | 登錄 | 註冊