離教者之家

〔轉載〕打敗以色列

< [1] 2
旁觀者 2026/6/27 01:47
回覆  旁觀者
我憎極權係因為極權係由人組成掠奪別人經濟利益自肥,同神權叫你拜佢應許豐收賞賜永生又有咩關係?
jimmychauck 發表於 2026/6/25 01:03

牛頭唔對馬嘴,你爺爺都唔知你又在發啥神經。
旁觀者 2026/6/27 01:55
回覆  旁觀者
回覆  旁觀者
唔識講就轉話題,一係又返兜啲人地篤穿過晒嘅廢話,爛屍係咁上下水平。 ...
jimmychauck 發表於 2026/6/26 03:08

你爺爺講屁眼教主自嗨掌握極權,你卻日拜夜拜,口口聲聲叫主,話你幾賤呀。你爺爺那裏轉話題?
jimmychauck 2026/6/27 06:02
回覆 21# 旁觀者

你繼續睇個所長跟佢投資轉話題做錄音機啦爛屍。
< [1] 2

返回首頁 | 登錄 | 註冊