離教者之家

為什麼我不是基督徒之......

[1] < [19] [20] 21 > [22]
beebeechan 2026/1/28 18:40
本帖最後由 beebeechan 於 2026/1/28 21:56 編輯
過於簡單既正邪二分非黑即白,呢啲老套概念好難適應現今複雜既世界。
抽刀斷水 發表於 2026/1/28 17:46


所以可能劇終前沙文變咗傳教士,劇情峰迴路轉。
在18米水深處開慕道班。
沙文 2026/1/29 04:28
講道都要講到嘢㗎,你suggesting嘅equipment係唔得嘅

dior13dior13 2026/1/29 09:50
回覆 401# beebeechan



沙文 2026/2/1 09:37
”叫人沖自己鬆”的完美示範
不過其實若論契弟程度,佢未必贏我好多

Mak 10:21
耶穌看著他、就愛他、對他說、你還缺少一件.去變賣你所有的、分給窮人、就必有財寶在天上.你還要來跟從我。

Mak 14:7
因為常有窮人和你們同在、要向他們行善、隨時都可以.只是你們不常有我。
beebeechan 2026/2/1 11:59
講道都要講到嘢㗎,你suggesting嘅equipment係唔得嘅
沙文 發表於 2026/1/29 04:28

係水底係用搜乳
沙文 2026/2/1 12:52
摸乳點樣表達咁L契弟嘅idea:

Mak 10:21
耶穌看著他、就愛他、對他說、你還缺少一件.去變賣你所有的、分給窮人、就必有財寶在天上.你還要來跟從我。

Mak 14:7
因為常有窮人和你們同在、要向他們行善、隨時都可以.只是你們不常有我。

老師教我
dior13dior13 2026/2/1 22:21
老師

我也是困苦人
沙文 2026/4/9 19:22
因為我仲未犯曬我想犯嘅罪。

我係聽過不少人未犯曬都信咗先,因為信後犯罪,只需懺悔下都可以赦下。但係咁可能被睇穿唔係真係信。
沙文 2026/6/1 15:02
講真,我都幾受落基督教嘅底層邏輯
首先,係啲猶太佬認為自己做錯嘢,就劏牛羊雞鴨喺孝敬上帝,上帝一見血就好冧,覺得自己受咗好處,於是放佢哋一馬。事情嘅操作原理完全係pragmatism, 即係好似大家睇新聞,時不時有某些國家的社團畀人捉到,但係就靠孝敬法官得以甩身如出一轍。至於話點解由舊約變新約,就唔使劏牛劏羊呢? 即係好似 Whole Life Insurance咁樣, 供咗一段時間,accumulated咗一定嘅cash value, 咁呢張保單就唔使再畀錢,你嘅coveragege就係終生(若非如此,點L解要到羅馬帝國時代先開始新約喎?)。即係言下之意應該多謝猶太佬幫你供咗咁耐premium.
所以,原理上我可以接受基督教,但係可惜佢哋喺credibility方面做得唔夠,或者其實根本唔係唔夠,而係直頭做得俹簁,當你畀人睇到開頭做得俹簁嘅時候,就立時陷入
Tacitus Trap, 點補鑊、點兜都冇L用。

或者,對於對credibility冇乜要求或要求偏低嘅人仕會覺得冇乜所謂啦,求其有個美麗遐想咁就老舉埋年。
抽刀斷水 2026/6/1 19:46
基督教唔同猶太教之處,就係對耶穌既重視,以為祭獻咗耶穌,咁就以後都唔駛劏牛羊雞鴨,咁樣思考落去,耶穌唔可以係普通人,要係上帝/上帝之子,先可以做到呢個咁大既果效。

呢個咁既耶穌獻祭,到今時今日好多人都connect唔到,以為受苦流血就可以作出救贖,人云亦云,實際係來自活人祭呢種野蠻風俗。
beebeechan 2026/6/1 23:08
本帖最後由 beebeechan 於 2026/6/1 23:10 編輯
,人云亦云,實際係來自活人祭呢種野蠻風俗
抽刀斷水 發表於 2026/6/1 19:46


傳統的活人祭(由下而上): 古代野蠻的活人祭祀(如阿茲特克人、迦南人祭祀摩洛)是人試圖去討好、賄賂或平息神明。人類為了躲避天災、贏得戰爭,主動挑選無辜者、奴隸或兒童殺害,將他們的血奉獻給憤怒、貪婪或任性的神明。是私慾的交換。

耶穌的祭獻(由上而下): 在基督教神學中,耶穌的祭獻是神主動與人和好。神不是坐在天上等著喝人血來消氣,而是因為人類無法靠自己彌補罪咎,神(聖父)出於愛,差遣自己的獨生子(聖子,也是神自己),主動走上十字架承擔代價。主動者是神自己,而不是人類去抓一個人來宰殺獻祭邏輯是私慾的交換。



後記
看來, 你, 抽水, 才是那個人云亦云
沙文 2026/6/2 00:09
主動者係神自己屎窟痕揾黎搞。釘L死咗佢就好高興,同人和好嘞。呢亭mentality同細路仔虐待動物,見啲貓仔狗仔死死下就好過癮乃屬同樣勝質
抽刀斷水 2026/6/2 10:15
耶穌的祭獻(由上而下): 在基督教神學中,耶穌的祭獻是神主動與人和好。神不是坐在天上等著喝人血來消氣,而是因為人類無法靠自己彌補罪咎,神(聖父)出於愛,差遣自己的獨生子(聖子,也是神自己),主動走上十字架承擔代價。主動者是神自己,而不是人類去抓一個人來宰殺獻祭邏輯是私慾的交換。
beebeechan 發表於 2026/6/1 23:08



    也是私慾,同時亦鼓勵自殘。

菲聖週「良善週五」:懺悔者自願釘上十字架,重演耶穌以血洗罪 - TNL The News Lens 關鍵評論網

更鼓勵人們殺死自己後代。

珍惜生命︱日本66歲男勒斃11歲兒子 疑不堪經濟困境輕生獲救
沙文 2026/6/2 12:43
係佢自己犯賤又以為好偉大啫,從來冇人要求佢咁L樣做"
抽刀斷水 2026/6/2 12:47
我們不妨首先假設耶和華不存在、耶穌不是神,才可逐漸明白和清醒整個造神故事和計劃,是如何逐步編寫和雕琢出來。
沙文 2026/6/2 15:25
唔存在都要假設?我以為老奉添
抽刀斷水 2026/6/2 17:03
呢個咪係你諗野、同教徒諗野(咩上而下、下而上)既分別囉。
beebeechan 2026/6/2 21:44
我們不妨首先假設耶和華不存在、耶穌不是神,才可逐漸明白和清醒整個造神故事和計劃,是如何逐步編寫和雕琢 ...
抽刀斷水 發表於 2026/6/2 12:47



    呢種思維好比大家喺度研究緊金庸小說嘅武功系統,分析緊九陰真經同九陽神功嘅心法分別。



然後你突然衝出嚟好嚴肅咁講:『大家冷靜啲!我們不妨首先假設金庸小說係假嘅、世界上根本冇內功,咁先可以清醒睇到金庸點編寫呢個武俠故事!』
旁觀者 2026/6/2 22:56
本帖最後由 旁觀者 於 2026/6/2 22:58 編輯
我們不妨首先假設耶和華不存在、耶穌不是神,才可逐漸明白和清醒整個造神故事和計劃,是如何逐步編寫和雕琢出來。
beebeechan 發表於 2026/6/2 21:44

這才是最核心嘅問題所在,最可憐係班戇鳩基督妖徒,以為舔到猶太佬屎窟就好High。提醒班戇鳩︰猶太佬係弱智嘅,信佢哋作嘅古仔啦!
沙文 2026/6/2 23:09
surprisingly 原來金庸內功竟然係真嘅, 問你死未?

https://exchristian.hk/forum/vie ... C%E6%9D%9C%E7%BE%85
[1] < [19] [20] 21 > [22]

返回首頁 | 登錄 | 註冊