離教者之家

其實有無機會所有宗教包括基督教佛教,都係「上帝隱喻」

匿名 2023/8/9 09:40
基督教、伊斯蘭教:類似佛教的淨土宗概念,擺脫輪迴,願力比業力更重要。最重要係你信一個「超自然力量」可以幫你擺脫「輪迴」,不拜偶像可能係解作「不受世界上其他的誘惑」。

NEW AGE:人死後多數繼續做人

佛教:死後多數要輪迴

地獄:火湖只係隱喻。其實,人間即地獄,所有地球生命皆地獄。呢個地獄的真正名稱「食物鏈地獄」。

食物鏈地獄係咁運作:植物係自營者,自營生物。食草動物和雜食動物會食佢地。食肉動物和雜食動物,會食食草動物。更高層的食肉動物,會食較低層的食肉動物。最後係頂尖掠食者會食晒食肉食草動物。當頂尖掠食者死後,會有分解者分解佢地變成自己的營養,再留一些給大地令植物生長。

在呢個食物鏈大地獄下,人人自危,因此演化出更多暴力、殺戮及合作行為。生物會因為怕被受傷,變得貪婪無道,甚至為自保殺生殺人等。

呢個食物鏈地獄,分分鐘比不滅之火的地獄(如地核、太陽入面)更恐怖,因為係一個互相食的世界,唔食你就會死。更恐怖係你有意識和慾望,有意識和慾望想生存,甚至繁殖,但你又必定死亡,後代又係一樣會死。其實我哋先係身處緊在地獄中的地獄。而人以外的動植物,係地獄中的地獄中的地獄。

神愛世人:超自然力量其實也想你們離開地獄。

不信落地獄:沒有超自然力量幫助,就要繼續輪迴做人或其他生物。

信者得救:想離開此地獄,就要你不「留戀」呢個食物鏈世界,並信任一位超自然力量幫助你離開。
匿名 2023/8/9 09:41
輪迴理據:參考網上有關「前世記憶」、「前世回溯」、「童年前世記憶」、「瀕死經驗」等資料
匿名 2023/8/9 11:05
佛教的善有善報,惡有惡報,良善者去極樂世界,惡人下地獄論
係現代生態學中會出現以下邏輯難題:

頂尖掠食者(如老虎、虎鯨)係咪十惡不赦?

自營生命(如植物)就可以去極樂世界?

但現代科學共識又係咁

頂尖掠食者在生態系統中佔有重要的位置,他們對於維持各物種數量的平衡和食物鏈的穩定都有著重大的影響。頂尖掠食者的消失或數量的大幅降低,可能會導致所謂的「滅頂效應」,這種情況下生態系統可能會出現嚴重的失衡。
抽刀斷水 2023/8/9 11:39
善惡觀念其實都係人腦所諗出黎既(基督徒對呢點可能唔同意)

一樓原理係將食物鏈同輪迴理論加進去基督教理論之中,其實同樣都可以將基督教理論加入佛教理論當中(耶穌是一位菩薩)或加入食物鏈當中(食咗咩腦海會有上帝錯覺,如迷幻磨菇、死藤水)。

返回首頁 | 登錄 | 註冊